Under 2011 har jag...

Under 2011 har jag:

Varit ute en hel natt: Ohyes!
Sovit under bar himmel: Yääy :D
Gråtit mig till sömns: tyvär :/
Druckit alkohol: NO
Varit medvetslös: Neej,tror inte de.. :O
Varit utomlands: hmm.. naj :(
Haft sex: Neej^^
Blivit kär: Fortfarande!
Fått mitt hjärta krossat: Jaa :(
Förlorat en vän: Många..
Bråkat med mina föräldrar: Alla har!
Rymt hemifrån: Nej vrf skulle jag?
Tagit droger: Neej
Sovit i samma säng som motsatta könet: inte säng men jaa :)
Kännt mig extremt ful: Varje dag typ..
Lärt känna någon ny: JAA :D
Gjort något jag aldrig gjort förut: yees.
Läst ut en hel bok: haha jaa?
Solat solarium: Neej
Jobbat: Nej
Gjort något riktigt galet: Ohyes
Piercat mig: Neej,om inte ta hål i öronen menas som percing..
Tatuerat mig: No
Badat naken: Hemma eller?
Sovit en hel dag: Hmm..halva ;)
Fått en könssjukdom: Neej^^
Varit gravid: Självklart,men neej ;)
Varit sjuk: Mhm:(
Varit på begravning: jaa :(
Varit på ett bröllop: Neej :P
Varit ensam hemma: typ varje dag.. 
Haft sex nykter: Är oskuld..
Haft sex full: ↑
Funderat på självmord: jaa..
Kännt så mycket hat för någon: om jag har..
Varit med på tv: Ja,barntv ;D
kärlek under 2011: 
har du kysst någon? – Yees!
har du pussat någon? – Yes :)
har du varit tillsammans med någon? – Yees ;)
har du varit kär i någon? – Yees..
har du haft sex med någon? – Neej
dina vänner under 2011..
har en vän dött? – Nej
har en vän sökt tröst hos dig? – Mhm 
har du sökt tröst hos en vän? – Yees,många ggr 
har du sovit över hos en vän? – Yees :)
har du varit kär i en vän? – Mjaa..
har du fått mer än 5 nya vänner under året? – Ohyes :D
du under 2011..
har du gråtit? – För många ggr :/
har du skrattat – Såklart :D Vem har inte? 
har du kissat på dig? – HAHA neej?
har du sovit i tält? – Varje måndad typ^^
har du sovit under bar himmel? – Ohyes,men dom bästa :*
har du varit på grönalund? – YEEs :D
har du varit på lisseberg? – jääs (:
har du varit utomlans? – Noo :(
har du varit i en annan stad? – Mångaa :D
har du bott hemma? – ohyes ;)
när har du som mest..
gråtit under 2011? – hmm.. i höstas

skrattat under 2011? – Hmm..alla ggr på scouterna <3


Kommentarer
Postat av: johanna,Veronika & linnea

DU ÄR INTE FUL!

2012-01-05 @ 23:16:18
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/
Postat av: Linnea<3

''Kännt mig extremt ful: Varje dag typ..''??????????????????????????????????????????????????????????????????? Om du inte vill ha spö imorgon så tar du bort det där!!!!!!! ;D<3

2012-01-06 @ 13:51:48
URL: http://ffrobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0