Undeeerbar helg!

Tjaa!

Ingen bloggning i helgen,vet ni varför? Joo om ni har läst,så har jag vart på hajk!

Men ah,gick upp vid åtta,duschade osv sen packade. Sen vid elva så var jag,Emma,Jesper,Rasmus,Sebbe o nån till tror jag? Aja,vi handlade o de. Sen åkte tillbaks till scoutstugan så typ satt vi o snacka,sen vid 15.30 gick jag till Johanna för hon hade tjejmiddag. Hon har jue fyllt år så ah :) Hon fick "jag bjuder dejj på bio" present. Så ska kolla nästa helg (; Men det va awesome. Vi typ gjorde massa uknow? ;)

Sen på kvällen vid åtta så gick jag tbx till scoutstugan,där så kollade vi på massa filmer,kramades,myste messade o pratade me älskling <3

Eh,vi somnade typ tre-halv fyra typ o skulle upp åtta,toppen! Vi badade sen o nu är jag hemma!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0