Hanna Bodelson!

Heeej!

Tänkte berätta lite om Hannas blogg! 

http://hannabodelson.blogg.se/2012/january/lank-tavling.html#comment

Först när jag loggar in så,går jag in på Kissies,Dessies blogg - sen Hannas. Jag ser henne som en  "storbloggare" om man säger så,hon har bra besökare (vad hon sagt iaf).

Jag har även känt denna tjej,hon o jag bodde kanske 100 menter ifrån varandra,kanske typ när vi gick på dagis/förskolan o de. Hon va riktigt söt! Sen flyttade hon ifrån Handen,synd!

Men hon bloggar på sin blogg,om 
* Cheer
*Vad hon gör på fritiden
+ har mycket bilder! 
* Hon skriver texten som hänger ihop o de!

Hon är jättesöt! Jag lovar,fast hon säger tvärtom-det stämmer jue såklart inte eftersom hon är supersöt!



Asså jag ryser,så jävla söt asså! (förlåt om jag inte fick ta bilden) Kan ta bort den om du vill! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0