Min vecka,sorry för dålig update!

Heej!

FÖRLÅT FÖR INGEN UPPDATERING!

Men ah,i måndags då så hann jag bara komma hem,sen så skulle jag äta o dra till scouterna,det blev lite stressigt men löste sig liksom ;)
På scouterna så gjorde vi saker på isen,trevligt!

På tisdagen så åkte jag hem,pluggade osv åt.. Och sen så gick jag till Felicia,eh lämnade mina grejer o sen så gick vi ut,vi va ute i drygt 1,5 timme/2 timmar. Vi va ute me Eric o Fredrik,sen så kom vi hem,så börja vi snacka sen måla naglarna, (bild typ på söndag) Och så somna vi typ 02...

I onsdags (igår) så plugga jasg sen gick ut med Felicia,Svärd,Eric,Fredrik o Johan! Trevligt,förutom att jag fick lagom mycket snöbollar,o en i ögat så ser dåligt :/

Idag,skola -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0