Innanför tröjan..

Heej!

Förlåt för ingen bloggning idag!

Men ah,idag så har jag legat som en slö ... (nånting) och bara kollat på Tv - O jag vet vad bra jag är! Eller,ah inte

Men sen duscha jag o föna håret,gick sen över till Felicia,snackade lite me henne, sen så gick vi ut,och gick till den nya vägen i lillgården,medans vi väntade på Eric och Fredrik så stog vi på nånting och doppade ansiktet i snön,gulligt! Sen så när Eric kom så hade vi typ snöbollskrig,ops! Typ mulade Felicia 100 ggr,det va roligt :D Fast inte lika roligt när jag får tbx,av både Eric o Felicia,under tröjan o allt! Mys

Sen kom Fredik,lite mer mulning sen började Eric,jag o Felicia strippa.. Eller,typ sen rula vi oss i snön! Yäy fina bilder kommer imorn ;)

Hhahah sen så höll Fredrik fast mej,så att Eric kunde mULa mej,aja..

Hade lila tår när jag kom in,o lite sår på knäna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0