Facebook status!



Christoffer Roselius- På jotan iår,när vi smällde frysta pärondrickor!
Sandra Österberg Johansson- Ehh.. typ när vi badade med Linnea,Veronika och Johanna :D
Sandra Salomon- Vi har inte direkt något minnen,jag jag vill gärna skapa minnen med dejj! :D
Evelina Åhrberg- HAHah när vi åkte till Nacka Forum,och påvägen hem så spillde du typ HELA tiden :)
Sebastian Åslund Economides- Alla hajker,och alla kramar såå mysiga :D
Rebecca Roselius- I somras,när vi hade filmkväll :D Och när vi åt pizza så typ matade du Johan :DD
Johanna Solem- Hm.. När du rullade ner för gropen,o sen skrek o de. Och sen efter klagade du^¨
Alexander Montelius Linden- Tyvär men vi har inga minnen tsm..
Moa Linnea Berglund- När du och Linnea ordnade grillkväll,awesome :D
Thea Westman- När du börja i klassen,du va såå snäll o söt :D
Linnea Solem- Du vet när du,jag,Veronika och Johanna hade vattenkriig :D
Nathalie Liljegren- Vi har inte heller direkt nåt minnen,men jag vill skapa minnen med dejj :D
Robin Lindgren- Jadu,det va jue ett tag sen vi träffades men jag minns när man va liten o körde typ "pussleken" Såå gulligt! :D
Felicia Nordberg- Jullovet,haha speciellt när vi skulle se på bio/na :D
Josephine Normala Sjögren- Din fest för ganska så länge sen :D
Maja Viktor Almlöf- När du öppna min present förra året på din fest :D
Ebba Spjutö- Eh när vi va påväg till Linnea o du bah "Asså hon bor i ett slott" Typ sa de hela tin ^^
Linnea Johansson- När vi bowlade :D


Kommentarer
Postat av: johanna,Veronika & linnea

ohh det minns jag det var kul! :D HAHHAHAHA/joji

2012-01-09 @ 21:56:35
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0