2011-2012

Heej!
Kommer skriva lite om 2011 månad för månad,men inga bilder,har råkat radera alla tyvär :/

Januari,jag och Elin va mycket med varandra,sov över varje helg tror jag,det va trevligt!
Februari,Jag va fortfarande mycket med Elin,stog framför hennes kamera så fort vi gjorde nåt typ^^
Mars,Jag fyllde 14 och hade fest,det va najjs :D
April,Det va tjejkväller med massa skratt o allt :D Saknar!
Maj,Va mest med Bella
Juni,Pratade inte med någon förutom Bella o Frida typ av tjejerna :/
Juli, Ebba bloggade mycket på min gamla blogg,men åkte till skara,småland o norrland!
Agusti,Början va perfekt! Lägret 2011 va något av det bästa,Emma o jag va vaaaarje dag :D <3
September, Det va blog awards (stavning) Va där med min söööta kompis Linnea!
Oktober,Mycket scouter <3
November, Novemberkåsan vara lite lyckad,bara lite :/
December,jullov,julhajk,julafton o allt :D

Det här va inte direkt mitt år,hoppas att 2012 blir mitt år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0