Jag,Felicia,Eric,Johan,Kerima,Fredik,Rasmus!

Heej!

Idag då,så först så igår så va jag jue med Elin o de,hon färgade mitt hår- blev inte så mycket skillnad förutom att det röda åkte bort,hehe^^ Men satt hon o prata i telefon med typ Först Andre,sen sin mamma,Johan,Andre,Johan ah typ så i kanske fyra timmar^^ Vid ett slutade hon o vi la oss,på morgonen så vaknade vi nio. Härligt o så fick vi gå till bussen. Sen tog vi tåget,och så fick jag halvspringa hem :c

Sen så badade vi ( Jag,Felicia,Eric,Johan,Fredrik,Kerima,Rasmus) på Eriksdalsbadet,trevligt! Frös typ huvudet av mej,det va svinkallt men jag fick inte gå in,buhu :c

Sen på hemvägen stanna vi förbi på Hemköp o köpte godis,TJOCKIAR,JO VI VET!
Men är hemma,o ska snart checka TV: en ;)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fin blogg:)

2012-01-22 @ 10:46:09
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: Monika

Sv; haha, det gäller att experimentera! :D

2012-01-22 @ 15:41:04
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0