IdAAA

Heej!

Idag fyller min älskade IDA år,nivet hon som jag blogga med,eller gör fortf fast vi är lite frånvarande ;)
Men ah,hon fyllerå r så tycker alla ska gratta henne,då blir hon glad :D



Aja,idag så skulle jag vart med Johanna,hade packat o allt för att jag skulle till mamma,men när jag ringer så säger hon att hon måste komma hit,o så har jue inte Johanna nåt busskort,så blir o träff henne på hennes födelsedag,Toppen! men så har suttit hemma o inte gjort ett skit :/ Men ah :( Nu håller jag o Sandra på o göra pizza,gött!C: Lyssnar även på thevocie på datan^^

Men nu ska jag göra ett tidsinställt inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, tack sötaste! :D

2012-01-15 @ 00:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0