This Means War

Heej!

Förlåt för att jag inte bloggade igår,

Först så började jag jue 10.00-Dagen rullade på som vanligt på Tacobar,efter så gick jag o Nina till Cubus,Sabis och Kicks.. Tog bussen hem så sprang jag hem,packade grejerna till mamma och tog bussen till västerhaninge. Där tog jag tåget,mötte upp Becca,Jesper,Rasmus och Sebbe på tåget,vi åkte till Sergel,tog ut biljetter till this means war,efter det gick vi o käkade o kollade i lite affärer. Sen vid 19.00 började bion,den va riktigt bra! Premiär va det oxå,så hela biosalongen va fullsatt! En film jag verkligen rekomenderar!






DONKEN



trevligt sällskap



BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE,HAR NOG ALDRIG SKRATTAT SÅ MYCKET (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0