"Emma vad vackra örhängen du har"

Heej!

Nu..Har det lugnat sig lite hemma,fullt hus! Sandra fyller jue år,vilket betyder att hon ska firas av släkten osv..

Så vid tre så kom alla Farfar,Gunnar,Elvira,Ulrika,Angelica och Daniel :D Härligt^^ Sandra fick presenter osv,jag fick även av Angelica o Daniel ;) Bilder kommer sen,har fel data så går inte att ladda upp :(

Sen så har vi fikat osv,mys! Nu så typ väntar jag på att Melodifestivalen börjar ;) Inte för att jag är så jätte inne i de..Men roligt med lite musik :D

Min kusin,Elvira,snart 5år.Hon är URSÖT! Okeej,dom flesta säger väl så om sin kusiner..Men hon är verkligen det,hon kollar på mina örhänge sen säger hon "Emma..Vad vackra örhängen du har" Såå söt :D
Så typ jätte gullig :DD

-BILDER KOMMER SEN,LITE BILDER IAF^^-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0