Börjar blogga igen!

Heej!

Okeej gjorde en status på Facebook,och frågade om jag skulle börja igen,då va det jue mest som gillade "JA" så börjar väl igen^^

Dom här två vecorna då - Jag har jue börjat praoa,så har praoat hela tiden (dock in på helgen) Typ fick göra samma sak,diska o servera typ..Ganska tråkigt -.-'

I helgen så va jag på hajk,stukade även foten på köpet.. Vilket inte va så roligt,har så in åt helvete ont (förlåt för mitt fina språk..hööh) Men imorn är sista praodagen,rätt skönt för att orkar inte jobba.. Yees!

Min vecka då!

Fredag (imorn): Prao,och sen på Bio med Becca,Rasmus,Sebbe,Jesper..Nån mer?
Lördag: Fira sandra och lite mej - Sandra 13 år!
Söndag: Typ chillar^^
Måndag: Träffa Felicia.P och Maja,härligt :D
Tisdag: Kanske träffa Johan?
Onsdag: Till polisen,skaffa legg^^

Sen har jag inget mera inplanerat..Vill nån göra nåt? Hör av er på Facebook ;) @Emma Österberg Johansson



-Bild i repris..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0